Nu kör vi =)

I dag var första dagen på dagis med ordinarie personal( de har annars gått på dagis hela sommaren men då var det sommar dagis). De hade haft det jätte bra idag och neah trivdes väldigt bra vilket kändes väldigt skönt. När barnen var på dagis drog jag på mig jogging skorna och vandrade iväg med Max på en lång promenad svetades som busingen även han var ganska trött när vi kom hem ;) om man säger så han sover fortfarande hehe. Vi har anmält barnen till serieterengen som börjar idag och de är så laddade vi köpte nya joggingskor och en varsin vattenflaska igår =) Tindra längtar som bara den hon ska vinna över alla säger hon hehe mammmas goding. Annars känns det som att de är lite mycket nu letar lägenheter förfullt just nu, kom fram till att det är dags att planera för framtiden och det är fan inte lätt.......hmmm....snurrar rätt gött i huvudet just nu vill jag lova!!!! Nu tänkte jag plicka undan lite ta en fika med barnen sen förbereda inför middagen innan loppet hihi ha det bra // Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0