Vi överlevde!!!

Japp som rubriken säger vi övelevde loppet =) och barnen hade jätte kul. Jag stod vid mållinjen och hejade som en galning kände mig som en riktig idrotts morsa ;) Tindra kom före Neah i mål och var riktigt stolt över sig själv och jag med. Så nästa tisdag kör vi igen =) Men nästa gång får inte Max följa med utan han får vara hemma så jag kan springa med Neah behöver röra på röva lite hehe. Nu sitter jag och begrundar en fruktansvärd dröm jag hade i natt, när jag vaknade var drömen så verklig jag kände mig fortfarande lika ledsen usch!!!! undra egentligen vad det är som göra att man kan drömma sådana hemska drömar?? det kanske kan bero på att huvudet just nu snurrar på hög varv...... Nu väntar jag på att maken ska ringa upp så jag får höra när vi får komma och titta på en lägenhet, känns jätte kul samtidigt som jag är livrädd....men omväxling förnöjer eller var det inte så?? hmmm Nu ska jag städa lite medans barnen är på dagis ha en br dag// Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0