Skridskor

Japp i dag ska jag prova att åka skridskor med Tindra ja kan tillägga att jag inte har åkt skridskor på ca 12 år HJÄLP kommer väll slå halvt ihjäl mig antar jag hehe.
Igår fick vi oväntat besök som ni vet hade jag tidigare skrivit i bloggen om att det var tulpanens dag igår, vi var hemma hos mamma och pappa och åt mat så ringde barnens farmor så hon kom förbi med tulpaner och godis till barnen =) Tack så hemskt mycket jag bara älskar tulpaner så de står nu och förgyller mitt köksbord =)
Plus att barnen blev så glada för sitt godis det tog slut på några minuter hehe.
Alltid lika kul när man blir lite överaskad.
Annars i dag så ska jag mysa med barnen plugga och försöka städa lite =( vilket inte är så himmla kul.
Vad ska ni göra denna lördag?

ha en brea dag puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0