2 månader

Jag har inte bloggat på över två månader, jag jan inte säga att det finns en direkt anledning till det utan det bara blev så. Jag insåg samtidigt att allt bara handlade om skolan och hur stressad jag var kändes det som!!! Men nu är äntligen sommaren här och det är så skönt. I morgon går jag in på fjärde veckan på jobbet inte många veckor kvar nu :( känns lite tråkigt då jag trivs väldigt mycket men samtidigt måste jag ju lista ut hur framtiden ska se ut för mig, vilket inte är allt för lätt hmmm? Annars flyter allt på barnen växer så det knakar och bruna som pepparkakor är de, fast värst är neah ;). Nu till något tråkigt mamma ringde mig förut och berättade att min mormor ligger på sjukhus :( jag hoppas verkligen de hittar felet och att hon kan få må bra!!! Nej nu måste jag försöka hoppa i säng ha en bra kväll och ta hand om er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0