Torsdag

Vilken rubrik ;) ibland tycker jag det är så svårt att komma på en bra rubrik..... Just nu sitter jag i min super sköna soffa dricker en kopp kaffe och beundrar min omgivning. Tindra är helt inne i mr bean på tvn Neah leker med en docka som heter Lisa, och hundarna ligger i soffan brevid mig och sover. Ute är vädret jätte tråkigt sådär jätte grått och trist. Så vad ska man då hitta på idag? funderar på att städa och baka men hur kul är det för barnen inte ett dugg..... Något som jag måste ta tag i är tvätten som stirrar på mig med sitt onda öga =( får nog kolla om det finns en tvätt tid i tvätt stugan, eftersom det inte går att hänga ut något idag hmm. Sen kanske jag får tillfälle till att börja läsa den tredje boken i twiligt serien =) Tvätten var det ha en bra dag =)

Kommentarer
Postat av: elin- theas mamma

Haha eller hur, kul & se att dom är påhittiga iallafall även om det ibland innebär lite dumma saker:P

2010-07-29 @ 12:56:26
URL: http://pumanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0