Helt Sjukt

Jag har inte bloggat på evigheter!!! har inte haft något vettigt att skriva plus att denna veckan har varit så jobbig.....Neah har vare riktigt sjuk vi har åkt in och ut från sjukhuset med henne usch. Var längesedan jag var så rädd, nu hoppas jag på att hon ska bli bättre så jag kan hinna med alla skolarbeten och alla andra måsten, framförallt skulle jag vilja få sova en stund, har inte sovit sen i lördags pågrund av att vi har vakat Neah, och tempat henne en gång i timmen för att se så febern inte har stigit......Så denna veckan kan man säga har varit allt annat än bra, om det finns en gud snälla se till att livet kan få vara bra i alla fall ett tag snälla!!!!!!!! Allt från mig just nu håller på och bestämmer mig om jag ska sluta blogga eller om jag ska sätta igång igen, vet inte hur jag ska göra än??????????vad tycker ni??? Ha en bra dag och ta hand om varandra puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0